2009年5月27日 星期三

C子:

我覺得好累。身累,心更累。連話都不想開口多說。

或許,日子轉眼便會過。

未來,我等著,既像驚恐的小鹿,又像愛胡亂奔走的小貓。

話少得多了的,
雙子c

6 則留言:

匿名 提到...

哇...好 confusing 呀 !
究實邊個係 C 子, 又邊個係雙子 C 嗟 ?
陰功, 睇來睇去唔知邊個打邊個...

睇懵左嘅神秘大叔 + 大朋友

Morca 提到...

C and c
Understand?

匿名 提到...

Morca,

╮( ̄﹏ ̄)╭

又係搭嗲嘅神秘大叔

C+ 提到...

大叔,你係咪懷疑我又精神分裂發作,一人分演兩角!?

對唔治,今次要令你失望了...

我拍娜,雙子C,是真有其人的!

C+ 提到...

Morca!

多謝你黎捧場!!!

*Hugs*

c 提到...

哈哈﹗大叔以為c+一人分飾兩角?
無計啦,我寂寂無名混飯吃。XD

我又要多謝morca﹗同埋morca好醒啊﹗呵﹗