2009年11月20日 星期五

色彩

C子,

我那麼的灰灰灰灰灰灰,讓我告訴你一些愉悅的。

對,像下課,那一課早已完了。

這陣子的心情起起伏伏,抓狂抓狂啊,我應該買一塊貓抓板。

生活,近日像變得暗淡無光,我決意讓自己過得豐富點。

先來一個序幕,我報了木顏色畫班,很想畫畫,期待著。

哈哈,附庸風雅,我把自己裝成一個藝術分子呢。:p

雙子c

4 則留言:

C+ 提到...

木顏色畫班?!!?!?!

我likey wor, 邊到!?

c 提到...

工聯會果D渣,朋友代報名,
都仲未知得唔得啊,
但好想報得成呢!

Morca 提到...

以前我喺 arts centre 報過水彩木顏色畫班, 不過開唔成...
:(

c 提到...

那麼可惜啊!我都仲未知我係咪報得成呢!